Kanske, kanske inte...

Nu var det ett tag sen, jag vet. Men jag har liksom inte haft lust för det.
Funderar kanske på att göra ett videoinlägg, men min röst är så j'vla mörk. Eller säger man att jag har en "bas" röst kanske? Men jag gillar iallafall inte min röst, kanske bara på videos, men vem vet!
***
Idag på skolan så hade vi idrott och då var vi ute och spelade brännboll, kul grej liksom. Men alla höll bara på att tjafsa hela j'vla tiden. Börjar klassen bli less på varandra, eller vad har hänt? För när vi körde norsk kareoke(stavning) för någon dag sedan, fick typ alla spel! Dom skrek och klagade medan jag satt i två frökenstolar, drack vatten ur min stadium flaska och hade på mig mina solglasögon som jag köpte, dom är lite skev nu eftersom att ena bågen är borta.
***
Imorgon kommer jag gråta (inte alls, jag gråter inte ens när mamma åkte till Gran Canaria) för att min bästis ska till Barcelona tills på onsdag. Kommer vara utan kompis i tre dagar. Buhuhuu!
***
Mitt längsta inlägg hittills tror jag (Wohooo, skicka in till KP) Whatever? Hade jag varit seriös där så skulle någon få slå till mig med en åra.
Ska kolla på William Spetz nu och ha allmänt tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0