Plats; hemligt

Tjena tjena! Idag har jag bara skrivit berättelse på skolan tills efter lunch. För då kollade vi på Jackass(eller jag och en massa killar, så då förvandlades jag till Bill, min tvillingbror)
Alla tjejer plus några killar kollade på typ 'Heartbrake kid' eller nått.
***
Imorgon ska vi till Bodaborg, förmodligen. Alla barn säger det, men dom vuxna säger inte förns imorgon när vi ska dit. Vi åker direkt på morgonen, och man fick ta med sig pengar. Då blev jag lite ledsen, för min "bank" är tom.
Alla kommer säkert ha med sig skit mycket pengar.
USCH!
Till lunch blir det väl den där j'vla salladen vi alltid får äta på en utflykt.
Fast dom som kan, dom kan ju säkert köpa nått ätbart i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0